YES! We are in New York! 🗽🌇

29 april 2019 - New York City, Verenigde Staten

Op zondag 28 april om 11.30 uur vertrokken we vanuit huis naar Düsseldorf.  Nadat we de auto hadden geparkeerd, in een vooraf gereserveerde parkeergarage, pakten we de skytrain 🚟 naar het vliegveld.
Na het inchecken en afgeven van de koffers aan de balie van Eurowings gingen we door de douane waar verrassend genoeg geen rij stond👍! Nog lekker een pizza gegeten en daarna óp naar het vliegtuig ✈.
De vlucht verliep prima, kids hebben zich goed vermaakt met spelletjes, filmpjes kijken, wat eten en slapen en ook Olaf en ik waren happy want we hebben nu eindelijk de film Bohemian Rhapsody kunnen kijken (kwam er telkens niet van) dus tijd vloog voorbij.
Het duurde even voordat we onze koffers hadden, het was inmiddels 7.45 PM en 1.45 uur NL tijd, maar het voordeel hiervan was dat er geen rij bij de NY yellow cab 🚕 (taxi's) stond dus daar konden we meteen in plaatsnemen! Prima rit naar het hotel gehad (45 minuten), Olaf gekletst met de chauffeur, de kids hebben er niet veel van meegekregen want waren toen echt moe, en na het inchecken bij het hotel (prima kamer) waren we allemaal blij dat we naar bed konden 🛏 😴

1. Chantal:
    Super! Lekker genieten nootjes 😘
  2. Arno:
    Ziet er gezellig uit.
    Heel veel plezier👍
  3. Nancy:
    29 april 2019
    Fijn dat de reis goed is verlopen.. vanaf nu lekker genieten.. heel veel plezier samen! 😘
  4. Bart:
    Veel plezier Nootjes!!
  5. Dolsjes:
    29 april 2019
    Whaaa gaaf! Daar zijn jullie dan. Lekker slapen en op tijd weer op ;-) er is genoeg te verkennen hihi. Liefs
  6. Rosalie:
    29 april 2019
    Fijn dat jullie een fijne reis hebben gehad😘😘leker genieten daar!!
  7. Nettie en martin:
    29 april 2019
    Na een goed verlopen vliegreis dan op de plaats van bestemming hoi hoi New York here we come. Geniet ervan en we blijven op de hoogte
  8. Margreet:
    29 april 2019
    Leuk om te lezen. Veel plezier en liefs van ons 😘😘😘